sâmbătă, 22 martie 2008

Primii bani munciti

Am citit pe blogul lui Cabral cum a facut el primii bani asa ca m-am gandit sa va spun si eu...

Pai aveam cam 15-16 ani si un vecin mi-a propus sa lucrez pentru firma lu taica'su (avea o firma care se ocupa cu sondaje de opinie) . Cum aveam nevoie de bani si nu vroiam sa cer toata ziua alor mei mi-am zis "de ce nu?!"...era ceva de munca nu zic neaparat ca era greu,dar era cel putin obositor .Lucram si cate 8 ore pe zi sau chiar mai mult daca era nevoie...bateam la usile oamenilor si ii convingeam sa imi raspuna la chestionare(ale' dracului ele mai erau si de 5 pagini fata-verso).
Ei bine luam cam 3,5 Ron pe chestionar(destul de bine zic eu) lucram cam 3 saptamani pe luna si primeam in jur de 300 Ron/luna...pentru varsta mea era destul de bine nu?

Un comentariu:

LoLz spunea...

Era coitza bine mai bine vino la mama lu wushurelu ca plateste bine